Jobb.

Det verkar vara officiellt nu. Det fasta jobbet.
Folk runt omkring mig på jobbet gratulerar. Utan ironi i rösten så jag antar att de tycker det är bra. Och jag måste erkänna att det känns rätt så tufft att jag "går före" två stycken som bara har vikariat men som varit här längre tid än mig. Hoppas inte de blir arga på mig utan på chefen i så fall..

Kommer alltså förbli jönköpingsbo ett bra tag till framöver. Det är schysst med stadig inkomst. Dessutom slipper jag garanterat jobba julafton nästa år (Ja, jag hade en liten svacka igår där jag kände att det faktiskt ska bli skittråkigt att jobba halva julafton. Jag är ju en julromantiker ju! Det kommer alltså vara mest synd om mig och jag vill att alla ska tänka mig på mig när klockan slår tre på eftermiddagen). Men det bästa av allt: Jag får skaffa mig en hyrdator utan problem! Yeah!

Kommentarer:
Postat av: Mort

Jag gratulerar!

2006-12-21 @ 11:24:10
Postat av: Mathias

Välkommen till vuxenträsket Ida ;)

2006-12-21 @ 14:51:56
Postat av: A

Grattis först. Var väl en helt okej julklapp. Och helt ärligt, är du inte lite stolt att få gå före de andra två? det skulle jag vart...

Postat av: Christian

Jag hade gärna jobbat julafton i år. Synd att jag inte får.

2006-12-21 @ 15:52:53
URL: http://snowracer.se
Postat av: John

Grattis, grattis!

...å god jul. Det var ungefär det jag försökte säga i min förra konstiga och osammanhängande kommentar :)

2006-12-21 @ 16:36:38
Postat av: egon

grattis!!

2006-12-21 @ 17:00:36
URL: http://egoegon.blogspot.com
Postat av: Ida

Mort: Tack!

Mathias: Jojo. Minsann.

A: Tack! Hehe, jo.. Har tänkt som i ett mantra hela dagen idag: "Jag är bäst, jag är bäst, jag är bäst"

Christian: Varför? Trött på skiten?

John: Tack söta du! God jul :)

egon: Tacktack! Det känns rätt schysst faktiskt.

2006-12-21 @ 21:29:32
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback