Några till då.

17. Mitt första år bodde jag i Gislaved (huh). 
18. Jag hoppas att jag någon gång får barn. 
19. Jag hoppas att de är friska. 
20. Och att de får mina bruna ögon. 
21. Jag är sjukt avis på min bästa kompis som ska få bebis. 
22. Min mamma har lyckats väldigt bra med att vara mamma. Hon är bra. Jag hoppas vi är lika på den punkten.  
23. Ibland drabbas jag av ett sting av avundsjuka för att min lillasyrra är smalare och snyggare än vad jag är.

24. I vissa stunder vill jag bo i ett hus i närheten där jag är uppvuxen eftersom det är så idylliskt och fint.

25. Problemet är att jag inte vill göra det ensam.

26. Jag blir fulare i mun för var dag som går.

27. Jag har otroligt lätt att irritera mig på folk när jag är trött och… ja, irriterad.

28. Jag skrattade så jag fick ont i magen av 40-year-old-virgin. 

29. Jag har varit på bal tre gånger i mitt liv.
30. Jag dricker alltid mest när jag är ute med mina vänner hemifrån.

31. Jag tycker om när killar doftar gott.

32. Jag är medveten om att den här bloggen ter sig som en kontaktannons emellanåt.


Kommentarer:
Postat av: Magnus

1. Jag undrar om det räknas som en egen punkt.
2. När du hakar på punkten ovanför sådär.
3. Jag hoppas du inte är trött nu. För då blir du irriterad och
4. ...ja, irriterad, på mig.

Jag vill se 68 punkter till! :)

2006-08-10 @ 14:02:22
Postat av: Ida

1. Det kan du fortsätta fundera på.
2. För jag vet inte.
3. Men det kändes bra.
4. Att göra så.
5. ... och jag är inte alls irriterad :-)

Postat av: egoegon

ang punkt 28. jag har stängt av typ 2 filmer i hela mitt liv som jag börjat titta på och det där var den ena. den är verkligen tråkig! men bra om den kan roa någon ;)

2006-08-10 @ 18:51:05
URL: http://egoegon.blogspot.com
Postat av: Ida

egoegon: Joo, den är ju faktiskt sjuktjävladålig, och sådana filmer är verkligen inte min grej i vanliga fall. Men vi hade rätt kul när vi kollade på den. Och så gillar jag Steve Carell eftersom han är så bra i The Office. Det får duga som ursäkt :)

2006-08-10 @ 19:55:29
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: IDA

Har också tänkt göra en sån lista. Men jag vet inte om jag orkar.

2006-08-12 @ 23:43:28
URL: http://navelludd.webblogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback