Zsa zsa zsu.

Såg min älsklingsserie Sex & The City igår. Igen. Det går ju nästan varje dag nu. Underbart.
Jag vet att den serien var som mest hypad när den gick, men då hade inte jag tv3 så jag har egentligen inte blivit frälst förrän nu det senaste året.
Kan inte påstå att jag identifierar mig med vad de gör eftersom jag inte lever i något amerikansk singel-dejtingliv och jag är inte på långa vägar lika snygg som dem. Men det finns ändå något i den serien som tilltalar mig. Dels är det humorn, alla olika killar, alla snygga kläder, New York, det fria livet och ja, sen det där som man inte riktigt kan sätta fingret på.
Igår var det ett sånt avsnitt. Ett sånt som gjorde att jag somnade med en suck och sen ett leende.
Zsa zsa zsu, det vill jag också ha.
Åh, jag önskar mig verkligen dvd-boxen så jag kan frossa flera dagar i sträck. Den kostar 999 kr. Snälllaa...


Snyggo.







Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback