At last.

För bara ett par månader var jag inte alls mottaglig för ett sånt här meddelande på msn med ett tillhörande "jag tänkte på dig när jag hörde den här. godnatt älskling". För bara ett par månader sedan hade jag skruvat lite på mig och undrat "meh, varför då?" Nu sprider sig istället en varm känsla i magen och eftersom jag är dödstrött börjar jag nästan lipa en smula (Ida din jädra tönt) och jag vill att han ska komma hit nu.




Undrar när jag ska låta bli att hela tiden blogga om Mannen. Det är ju mycket mer roligt att läsa en singeltjejs händelse och erövringar i Sveriges Jerusalem. Mer spännande liksom. Äh, skit i det. Jag skriver vad jag vill och vad jag tänker på och just nu är det mycket på det här viset. Det hela kan ju också sluta med ond bråd död, otrohet eller allmän olycka så det hela tar slut och då blir det kanske intressant igen.

Nääääääääääääääää.

Kommentarer:
Postat av: linda

det gör absolut inegnting, mysigt att läsa om solkskenshistorier och kärleksmeddelanden också. blogga på du bara, om vad du vill!

Postat av: Mort

Blogga på. Det ger oss bra känslor i magen också. Och grattis, verkligen, om jag inte sagt det tidigare :)

2008-01-03 @ 10:46:13
URL: http://www.passionsfrukt.nu/tankar/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback