Första snön.

Alice och första snön!! Väldigt fascinerad.




Kommentarer:
Postat av: Ivana

Men åh så söt!

Postat av: bubbelbubbel

Hej! Jag har stängt min blogg för ett tag, så jag tänkte skicka mitt svar till dig här istället. :)

Jag tänker på det ibland faktiskt. Att herregud vad vi hängde mycket då. Kommer du ihåg när du precis fått körkort och hämtade mig med bilen på morgonen innan skolan? Tror jag tiggde skjuts av både dig och Emilia ganska mycket, hehe. Men vad kul vi hade! Samma sjuka humor.

Melonia kommer jag ihåg! Min bästa film. Har inte sett den sen dess faktiskt. Måste nog ta och se den snart. Älskar den lille killen som citerar Shakespeare. Och kokerskan. : ) Ser också fram emot reunion! Kommer bli riktigt kul. Undrar om man ramlar in samma mönster? Börja snacka tillgjord småländska som vi gjorde hela tiden? Kram!!

2010-11-13 @ 13:55:05
Postat av: Ida

Ivana: Är ju inte helt objektiv, men det tycker jag också :))



bubbel: Jag hann läsa! Hihi, åh Karin.. Kramkram!

2010-11-15 @ 11:45:58
URL: http://sunstroke.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback