Blask, slask.

Men så trevligt. Snart har jag jobbat färdigt för den här helgen. Jag har varit så sjukt sugen på våfflor nu i flera dagar så ikväll ska det blir av äntligen. Mmm, hjortronsylt...
Imorgon ska jag klippa mig och sedan möta upp lillasyster som kommer upp till stora staden för att kolla på balklänning till studenten. Kära nån, tar hon verkligen studenten i år? Fyller hon verkligen 19 nästa vecka? Fan, jag minns ju klart och tydligt när hon föddes. Men det är väl så. I veckan mailade jag lite med brorsan på jobbet och berättade om huset. "Är jag också vuxen nu?", skrev jag. "Vuxen blir du aldrig", fick jag som svar.

Nu ska jag gå hem i blasket. När kommer våren egentligen?

Kommentarer:
Postat av: RvT

Oh lord! Det var inte klokt vad det har hänt grejer! Ibland är det lätt att tänka att livet står still för den som inte bloggar, när det i själva verket kan vara så att livet rullar på som aldrig förr. Jättegrattis till ALLT! Kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback