Påsk och sånt.

Nämen hej! Det var längesen... Hur har påsken varit då? Jo, tack bara bra.

Har hängt med mannen hela helgen och det var bara roligt. En roadtrip till Strängnäs där vi gick på 25-årsfest. Kul, kul! Laddade i bilen med påskgodis och R.E.M. på högsta volym. Till hotellet för lite mer uppladdning och sedan en jättetrevlig fest med en del bekantingar faktiskt. Tack J! Roadtrip tillbaka dagen efter som inte riktigt var lika munter, jag sov hela vägen. Stackars mannen som fick köra hela vägen.

 På väg uppåt landet körandes på den finaste E4:sträckan i landet.

Tillbaka till verkligheten nu kan man säga. Jobb, förkylning, lägenhetsstress, snö och minusgrader. Jävla skit. Men det kommer bli bättre snart. Jag tror faktiskt det kommer bli skitbra alltihopa. Jag har en tokbra familj som ställer upp och hjälper med praktiska saker när jag själv inte riktigt hinner med (morsan är grym på att tapetsera!), bästa vännerna som hejar på och bara är sådär mysiga med våfflor och grejer och förstås den allra finaste mannen som är världens bästa på alla tänkbara vis.

Kommentarer:
Postat av: Junitjej

Vad är guldkantsstund för dig?

Postat av: Ceesay

Välkommen till min blogg. Mode 24/7

2008-03-26 @ 15:43:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback