Peter Stormare är ju grymme.

Ledig dag idag. Trevligt. För detta är annars en vecka med bara kvällsjobb. Inklusive hela helgen som kommer. Kväll, kväll, kväll. Heela tiden. Det är visserligen lite skönt att inte behöva stiga upp tidigt varje dag, men det är ändå tråkigt.
Hittills har min vecka sett ut så här: Vakna halv elva, käka frukost och kolla lite på datorn. Jobba från ett till halv tio. Hem för att äta nåt, kanske ringa nåt samtal. Tre avsnitt av Prison Break. Somna framåt ett eller halv två.

Man får liksom inte nåt redigt gjort.

Men jävlar vad bra Prison Break är. När det började sändas tänkte jag att jag skulle titta på det, sen missade jag de första avsnitten och då blev det inte av att jag fortsatte. Har alltid ångrat det och köpte för någon månad sedan hela säsongen på DVD. 22 avsnitt. Nu har jag 13 kvar. Ska de någonsin lyckas rymma?!

(och ni som vet hur det går och vad som händer framöver är självklart sådana gullungar så ni avslöjar inget här, eller hur?)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback