Mera mys.

Igår kväll gjorde vi bakad potatis med kräftstjärtsröra och sallad. Mannens ansvar var potatisarna och det gick ju faktiskt bra. I röran hade jag creme fraiche, lättmajonäs, kräftstjärtar, rödlök, dill, svartpeppar. Idag blev det pannkakor med drottningsylt.

Vad har jag gjort med i helgen då.. Jo, igår förmiddag begav vi oss ut i stormen och åkte till Växjö för att hälsa på brorsonen. Jag hade lite bebisabstinens efter att inte ha träffat honom sen jul. Fem månader fyller han idag. Han är så rolig. Jag låg på golvet med honom och lekte större delen av tiden. Han skrattade, drog mig i håret och ville äta på min näsa.

Nu är det slut med att träffa mannen, familjemyset och puttinuttet på ett tag. I veckan är det massa jobb och sedan ut med tjejorna nästa helg. Najs!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback