Det finns alltid två sidor på pannkakan.

Carola i rätten mot Tito Beltran. Vilken rysare. Allvarligt. Det är så surrealistiskt. Men människor är människor.

Zany, när ska vi gå till tingsrätten och kolla på ett mål? Jag lovade ju att det är skitspännande. Det är det. Vi fick gå en gång i gymnasiet. Det var en ung kille som anklagades för att ha misshandlat en man med ett basebollträ. Det är ju piece of kaka kan man tycka. Men i rätten visade det sig att den unga killen dejtade mannens dotter och att han hotat och misshandlat killen före basebollträet kom in i bilden för att han inte gillade att killen träffade dottern. Det ni! Tyvärr minns jag inte hur det gick. Bara att det var jäkligt spännande. Och väldigt intressant att se hur åklagaren och advokaten jobbade. Som att se på teve fast i verkligheten.

Jo, nu vet ju jag också att alla omständigheter i grund och botten är tragiska. Men ändå.

Kommentarer:
Postat av: zany

vet inte. vi kanske ska gå när rättegången mot den där killen som hade ihjäl madelene kommer igång igen. Spana kändisar å så.

*jag skäms lite för den här kommentaren. Mord är inte underhållning!*

Postat av: Ida

Håkan Mild, kändis?

2008-01-17 @ 13:20:06
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Ida

Näe, men allvarligt. Det måste vi kolla upp. Fast du är ju aldrig ledig några vardagar :(

2008-01-17 @ 13:20:41
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback