The Alps.

Fasen. Läser om en massa folk som åker till Åre, Sälen eller Alperna. Jag vill också! Har inte åkt skidor sedan jag var i Hemsedal 2004. TvåtusenFYRA! Det är ju som hundra år sen. Som grädde på moset åker mannen till Val Torrance på lördag med ett par kompisar. Men han har lovat att jag ska få följa med nästa år. Mmm Alperna, där har jag aldrig varit. Bara i Sälen och i Hemsedal. Jag har fått för mig att Sälen är lite som att åka upp med liften och sedan ner, och upp med liften och sedan ner. Upp och ner, upp och ner. Man sitter nästan mer i liften är man åker. I Alperna tror jag att det är så att man åker upp, fast ganska länge, men sedan tar det ungefär halva dagen att ta sig ner. Åka, åka, åka, åka hela tiden... Eller hur?

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Jag var i idre för ett par veckor sen. åkte inget utför, men vi tolkade bakom vesslor upp på fjället (med längdskidor). där blev det snöstorm och så åkte vi ner igen.

2008-02-28 @ 16:53:50
Postat av: Anna

Alperna är bäst!!! Jag hoppas att jag ska dit nästa år jag me, vi kanske ska ta sällskap!? :-)

Postat av: Ida

: Ja, så kan man ju också göra ;)

Anna: Härligt! :) Ja, varför inte?

2008-03-01 @ 11:47:53
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback