Nu: sova.

Lessen, men de roliga berättelserna från singel- och utelivet i Jönne verkar sina mer och mer. Ikväll har jag varit på parmiddag med Mannens bror med fru tillsammans med deras två barn. Och just nu saknar jag inte krogen det minsta för det var rackarns trevligt. Dessutom får man gå hem i vettig tid (jag börjar bli gammal).

I veckan halvlovade jag chefen att jag skulle gå in och jobba några timmar extra imorgon. Men jag känner inte för det nu. Jag håller på och talar om för mig själv att det inte är sunt att jobba mer än 100% och att jag faktiskt egentligen inte måste eftersom det är frivilligt och bara för att det finns mycket att göra på jobbet så är ju inte det mitt fel från början att det blivit så. Så jag kommer skita i det och istället ligga på soffan halva dagen. Andra halvan ska jag och Mannen gå till Stadsparken för där har de lammungar. Gulligull.


Men på riktigt. Christer Sjögren? Hur tänkte man då?

Kommentarer:
Postat av: A

Det är väl mer skrämmande att det knappt var orättvist att Chrille S gick vidare. Har just skrivit ett brev till Christer Björkamn och begärt att få tillbaka 2 timmar av mitt liv. Sämsta skit jag sett tror jag...

Postat av: Ida

A: Jag får huvudvärk bara att tänka på det. Usch!

2008-02-11 @ 23:39:53
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback