Men så sluta spänn dig då.

Jag är så trött. Har sovit dåligt hela veckan. Vet inte varför egentligen, men jag har liksom inte kunnat slappna av. Känner mig inte särskilt stressad eller så. Men när jag ska sova känns det som jag ligger mer axlarna uppdragna till öronen och spänner mig. Trots att jag försöker intala mig själv att slappna aaav... Inte ens att bad i förrgår kväll hjälpte. Har varje natt dessutom vaknat till vid 4-5 snåret och känt likadant. Slappna aaav... Det funkar inte.

Ikväll är det jag som dricker vin och slappnar av.

Kommentarer:
Postat av: Helena

Hej.
Vill bara påpeka att tandläkaren kan du gå till om 2 veckor, konserten kan du ..inte gå på om 2 veckor. Och så jävla ont gör inte ett hål i tanden, fråga mig, jag har fött barn!
Ha det!

2008-02-01 @ 16:57:42
Postat av: Ida

Helena: Haha, du är så söt :) Jag ska till tandis 20:e februari. Kanske kan ses på eftermiddagen/kvällen sen? Måste träffa N lite igen. Stora tjejen nu ju!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback