WOO!

Ja, kära nån. Jag har alltid funderat över exakt hur desperata de där programledarna är som leder de där otroligt irriterande lekprogrammen på tv. Både dag som natt. Efter att ha sett klippet med tjejens kaskadkräkning i direktsändning i väldigt många bloggar senaste dagarna så vet jag.
http://www.youtube.com/watch?v=m20TSyaEEHc

Det är mycket som är roligt med det där klippet. Dels är det tjejens agerande precis innan det händer. Hon börjar röra lite smått på sig för att eventuellt hinna springa ut ur bild innan det händer, men det gör hon inte. Sen är det den tävlandes icke-reaktion. Helt tyst är det. Fan, jag hade gapskrattat rakt ut tror jag. Inte heller någon reaktion från snubben efteråt heller. Han svarar fel på sin fråga och tackar för sig, hej. Och sen är det hennes reaktion precis när hon kommer tillbaka i rutan igen. WOOOOO! säger hon. Precis som att hon fick världens kick av att kaskadkräkas i teve.

Kommentarer:
Postat av: jompa

haha jag tyckte så synd om henne, trots att jag verkligen avskyr den typen av program...men nu blir hon ju hyllad läste jag

Postat av: A

Tänkte också på han som ringde in och sa TÖLP. Kom fram till att han måste vara störd... Inte ens ett ojdå och det har just satts världsrekord i tv-kräk.. Fast hade nog förstått bättre om det var tittarna som kräktes av programmet...

2007-09-25 @ 17:26:34
URL: http://a-funderar.blogspot.com
Postat av: Mathias

OMG! HAHA! Fasen vad roligt, eller nåt. Teverekord är det iaf.

2007-09-25 @ 17:43:51
Postat av: Ida

jompa: Ja, alla vill tydligen att hon ska ha ett bättre tv-jobb. Hmm, jag skulle nog inte anställa en kaskadkräkare i alla fall..
A: Haha, jag tycker fortfarande det är jätteroligt. "Det var inte rätt svar tyvärr." "Nä, det var inte det va."
Mathias: Fast egentligen är det ju mest bara äckligt. Det där ljudet som uppstår när det slår i golvet är ju hiskeligt äckligt.

2007-09-25 @ 18:30:22
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback