Veckan.

Mina dagar denna veckan:
Jobba. Sova. Kolla på alla avsnitt av Weeds. Vänta på buss. Gå i regn. Frysa. Dricka te. Lyssna på Kents nya låt Ingenting. Sova. Jobba. Läsa Steig Larsson.

Det är ganska gött. Men känns lite osocialt. Fast egentligen gör det inget för jag verkar vara inne i en såndär trötthetsperiod där jag bara vill sova och inte göra så mycket.

För övrigt tycker jag att tv3:s dokumentär Sjukhuset är ganska bra förutom de där två lipisarna som jobbar på onkologen. I varje avsnitt putar de med underläppen och pratar om hur svårt och jobbigt allting är och hur ledsna de blir över patienterna, eller så gnäller de över att vara tvungen att ta hand om avdelningens kök, "det är inte så roligt" Nej, men sånt är livet. Okej, jag inser väl att det är lite vinklat, precis som att de alltid spelar stressande bakgrundsmusik när de visar nåt från akuten. Det är väl meningen att det ska verka vara svårt och jobbigt att jobba på onkologen, jag vet det, så egentligen är det tv3 jag är störd på. Så. Nu fick jag det sagt också. 

Kommentarer:
Postat av: avgrundsdjup

Har varit här och läst, du får gärna göra samma sak - på min sida. Om du vill.

Postat av: Urax

HATAR spammare!! phu..skönt att få det sagt.
Men för all del.. läsa gärna "Var är målaren?"
(länken hittar du precis under den här texten)

2007-09-21 @ 19:54:06
URL: http://whereisthepainter.blogspot.com/
Postat av: Urax

Hej det var jag igen.. =)
Kollade snubbens länk och han har en funktion på sin blogg som heter "Spam Blocked".. det är ju faktist lite roligt =)

2007-09-21 @ 19:56:01
URL: http://whereisthepainter.blogspot.com/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback