Nu är sommaren faktiskt slut på riktigt,

Jag tänkte ju egentligen att jag skulle göra en liten, liten semesterskildring. Men jag hinner inte riktigt nu. För imorgon bitti åker jag till Stockholm. Fast bara över dagen. Och jag åker bara dit som bilsällskap. Är inte det snällt så säg? Under hela dagen kommer jag därför alldeles på egen hand vandra runt i huvudstaden. Jag ska en liten runda till NK, sen jag har inga planer. Därför kommer man troligtvis hitta mig på ett kafé i centrala Stockholm läsandes Steig Larsson. För jag har precis som alla andra fastnat i hypen. Men det är ju faktiskt bra.

Men, ja.. vi hörs en annan dag helt enkelt. Postar en bild på vår balkongutsikt i alla fall. Yeah. Men jag har redan börjat fjälla lite på ena axeln. Fan också.

Kommentarer:
Postat av: Johanna

Blir inte alls avundsjuk av att se den där bilden!!

2007-09-08 @ 18:20:53
Postat av: Ida

Johanna: Haha, nej för det var ju inte alls meningen :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback