Mia och Klara.

Mia och Klara i SVT. Herregud vad roligt det är. Igår kväll kollade jag igenom alla avsnitten igen på hemsidan. Ja, det är grymt helt enkelt. Trashmorsan Tabita är nog lite av en favorit. "Ja han ligger här och dreglar så gött så. Ja, jag hann ju aldrig berätta att jag har barn vettö. Näe. De tycker det är så roligt. Jag tror det är bra för barna det däär. Träffa nytt folk, lite omväxling vettö. Robin! Gå in och titt på'n. Kalla'n för pappa så vaknar han nog."


Även nätverkteknikern Rolle är helt fantastisk. Och kolla vad likt det är Christofer Walken. Helt otroligt.


Kolla in de tre avsnitt som gått på SVT:s hemsida om ni inte sett det. SVT är ganska bra på det viset, att de visar så mycket på webben. Nästan så man blir lite sugen att börja betala tv-licensen igen...


Kommentarer:
Postat av: Bubbelbubbel

Det är ju precis därför man ska betala licensen! Snacka om public service.

Postat av: Ida

Bubbelbubbel. Jo, jag veeet. Jag ska känna efter lite till och se om jag ringer Radiotjänst. Kanske. Eller så väntar jag bara tills de hör av sig. Typ.

2007-09-23 @ 19:05:42
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Frida

Mia och Klaras samlade sketcher släpps på DVD den 7 maj!!!!

2008-03-07 @ 10:19:51
URL: http://www.mooretobe.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback