LW.

Den här recensionen läste jag på bussen imorse på väg till jobbet vetandes att skivan var på väg till min brevlåda lite senare under dagen. Blev lite oroad.

Nu har jag lyssnat igenom skivan ett par gånger.

Vilken jävla idiot på Metros skivrecensionssida. "Snälla, titta på en fånig komedi. Dra ett dåligt skämt. Ät en glass med extra strössel." Vafan. Människan fattar ju ingenting. Ingenting! Jag tycker så himla mycket om Lars Winnerbäck. Särskilt på hösten. Det är ju det som är grejen va.

Dessutom är skivan inte alls särskilt deprimerande eller melankolisk om man jämför med mycket annat. Visst, textmässigt så har hon en poäng, men det svänger som tusan väldigt ofta. De irländska tonerna är ju grymma. Om ett par månader spelar han ungefär 100 meter från där jag bor. Jag ska dit.

image536

Kommentarer:
Postat av: alexander

word up=)

2007-09-30 @ 15:38:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback