Hit å dit.

Men grr. Varför hamnar jag alltid i situationer som gör att jag har så svårt att bestämma mig om hur jag ska göra?
Som imorgon. Jag börjar tidigt imorgon och på fredag. Imorgon är det festligheter med jobbet och sedan utgång. Jag är egentligen jättetrött och tycker att jag jobbar mycket nu. Det är liksom inte roligt. Jag vill vara hemma. Men det är ju trevligt att dricka vin. Men det är inte så trevligt att sova få timmar och vara lite bakis på jobbet dagen efter. Det gick bra ett par gånger i somras men just nu orkar jag inte. Men så hörde mannen av sig ikväll och sa att han ska ut med sina arbetskamrater imorgon också. Och vafan, vi har inte setts på över en vecka nu. Och precis innan jag fick veta detta bestämde jag med zany att vi ska storhandla på Ica imorgon.

Nej! För fan.

Visa nu att du är vuxen och kan ta beslut. Du vill och behöver ta det lugnt. Stanna hemma. Åk och storhandla på sin höjd, men drick inget vin för du ska upp tidigt dagen efter. Det blir fler utgångar med jobbet och mannen träffar du ju i helgen.

Så. Nu bestämde jag mig. Igen.

Kommentarer:
Postat av: A.

Tycker inte du ska vara så vuxen Ida. Egentligen är det ju roligare att dricka vin. Och storhandla kan man göra lite lätt sliten. Det enda som kan hända är ju att man kommer hem med lite mer onyttigheter (men gott) än planerat...

Postat av: Ida

A: Tyst! Jag hade ju redan bestämt mig.. :)

2007-09-27 @ 12:20:57
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: A

Men tänk om du blir så pass full att du tom är lite dagen efterfull när du ska handla med Zany. Kommer ju bli sjukt kul i så fall!

2007-09-27 @ 13:16:50
URL: http://a-funderar.blogspot.com
Postat av: zany

jag tycker vi kör på A's förslag. Storhandla karatefulla. Jaaaaaaa

2007-09-28 @ 12:27:10
URL: http://zany.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback