Trött-onsdag.

Det här med olika val man ska göra kan ibland vara svårt. Fast ibland är det inte alls svårt faktiskt. Man har egentligen bara ett alternativ fast man kan lura sig till att man har flera.

Ikväll är mina val angående min tvättkorg i garderoben och det faktum att tvättstugan är ledig:
1. Tvätta?
2. Köpa nya underkläder?
3. Vända ut och in på redan använda trosor?

Det måste bli alternativ 1 - Tvätta.

Se, så enkelt. Men det är fanimej astråkigt ändå.




(alternativ 2 var det rätta för ett par dagar sedan)

Kommentarer:
Postat av: zany

Jag kör på alternativ nr4. Nån gång ska ta mig tusan A. köpa underkläder till mig om jag så ska dö på kuppen!!

Postat av: Ida

Haha, good luck with that.

2007-11-01 @ 11:56:04
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback