Le Dop.

Igår var det dop minsann. Himlans trevligt. Huvudpersonen sov mestadels förutom när vattnet kom på huvudet. Då såg han mest bara förvånad ut.

 Hugo och prällen.
 Min doppresent som jag beställt hos Isa form. Mycket nöjd med den. Gulligull...

Men vilken stress.. På grund av missödet av schemaläggningen var jag tvungen att jobba igår innan dopet. Sen stressa ner till Växjö, gå på dop och äta sjuhundra småkakor plus tårta och sen köra tillbaka till Jönne för att jobba idag. Behöver jag säga att jag hade huvudvärk igår kväll?

Får jag inte min semesterdag beviljad på onsdag tror jag att jag dör en smula för det är väl inte meeeningen att det ska vara såhär. Det är till exempel otroligt ostädat hos mig och en kasse med pantflaskor står innanför dörren. Jag måste tydligen ha en ledig dag för att hinna sköta om sånt. Fast att jobba går väl liksom bra när man väl är här och så, men det är så tråkigt att behöva gå hit jämt. Jag vill vara ledig. Nu.

Kommentarer:
Postat av: Jens

Grym doppresent! Och så kan man ju göra som jag, slänga pantburkar och flaskor i återvinningen istället.

2007-11-18 @ 19:06:29
Postat av: Ida

Jens: Smålänning = snållänning...

Postat av: Jens

Tänkte inte på det.. :)

2007-11-18 @ 20:56:58
URL: http://speakeasy.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback