Grr igen.

Har varit fullkomligt avslappnad och har bara haft roligt hela helgen. Till och med ända fram till förmiddagen idag eftersom mannen stannade över natten från igår. Allting har varit hur bra som helst i flera dagar. Tills jag kommer till jobbet. Återigen irritation. Ska det vara så?

Jag orkar inte ens förklara. Det kanske inte alls är så farligt som jag tror. Det kanske bara är jag som blir irriterad över allt och inget just nu. Exakt av vilken anledning vet jag inte, men det är något som stör mig hela tiden. Men det är väl en slags kombination av att det är så rörigt här och att jag mycket hellre skulle vilja vara någon annanstans. Men så är det ju alltid. Man vill ju helst inte jobba. Så då måste det ju vara rörigheten här som stör mig egentligen.

Jag fick i alla fall en semesterdag i början på nästa vecka då jag ska ner och se Winnerbäck i Växjö. Ledig långhelg blir det då. Bra det.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback