"Tjohoo"

Det var ett jävla liv bland husen här igår kväll. Antar att det är sånt man får ta när man bor så nära högskolan. Det var tydligen säsongsavslut på nåt som studenterna har på ett uteställe här i stan, läste jag på en annan blogg, och det var liv på flera av balkongerna här. Killen ovanför mig hade sina polare på besök. Redan när jag kom från jobbet vid tio kände jag att det liksom var kört. Utanför porten stod ett par av dom och rökte "Höhö, hejhej.." och jag hoppades innerligt att det inte var just hans kompisar. Det var det ju såklart. Sen var det tjo och tjim i ett par timmar. Alltså bokstavligt talat. De tjoade. Vem gör sånt? Vid midnatt tog det som tur var slut och jag kunde sova.

Han kan nog räkna med att få en rejäl uppläxning av föreningens ordförande idag eftersom det är nazibostadsrättsföreningen jag bor i. Fast jag ska väl inte säga nåt, jag har nog inte heller hållit tystefter23-reglen alltid. Typ.

Kommentarer:
Postat av: jompa

hehe, här har vi haft en del korrespondens med grannarna, första brevet innehöll formuleringar som "ni hör inte hemma här" - trevligt =)

Postat av: Jens

Vadå, skrek tjohoo eller?

2007-05-18 @ 14:28:59
Postat av: Jens

Nu blev jag beskylld för att skriva spam också!

2007-05-18 @ 14:29:28
Postat av: Ida

jompa: Här går de runt och ringer på dörrarna istället. Face to face. Fast att lämna brev och lappar känns ju faktiskt ännu mer läskigt.
Jens: Det är konstigt ja, att skrika tjoho. De spelade hög musik också. Och skrek tjoho. Jättekonstigt.
Och det där med spammandet är skumt. Det får jag också. I min egen blogg! Vafan.

2007-05-18 @ 15:09:38
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Ida

Nu fick jag det igen!

2007-05-18 @ 15:10:00
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Ida

Och igen! Fan då.

2007-05-18 @ 15:10:40
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Ida

Nu med! Fast nu börjar det ju likna spam på riktigt. Bäst jag slutar.

2007-05-18 @ 15:11:30
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Jens

Haha, du är ju nästan rolig.. ;)

2007-05-18 @ 15:48:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback