Och?

Jag fick ett sms ikväll vid 22-tiden. Blev lite glad och tänkte att det kanske var nån som ville gå ut och ta en öl, ta en promenad i stan eller hitta på nåt annat skoj (vindrickandet blev framflyttat till imorgon). Eller kanske bara någon som ville skänka en liten tanke till just mig och bara säga hej.

Näehäe då.

Det var från mitt fack, SKTF, som informerade om att förhandlingarna om det nya avtalet angående lönerna var färdigt efter flera dagars förhandlingar med fraser som:  "Golvet är lagt, det finns alla förutsättningar att spika en bra lön."

Jaha. Så nu vet jag det också. Kunde inte bry mig det minsta om det en ljummen fredagkväll bara jag också får mina pengar precis som alla andra. Och hur fasen fick de mitt nummer? Det hela gjorde mig irriterad. Igen.

Kommentarer:
Postat av: Johan

"Golvet är lagt, det finns alla förutsättningar att spika en bra lön."
- dagens Oldsbergare. Från facket. *ASG*

Postat av: maza

Vad säger du om "Här kommer en bild på en fin blomma som du kan MMS:a till mor på mors dag på söndag" från Comviq/Tele2 klockan fucking halv ett på natten?!

2007-05-26 @ 15:47:37
URL: http://mazamazamaza.blogspot.com
Postat av: Ida

Haha, dom är inte kloka. Ska nog börja bli lite mer restrektiv om vem/vilka som får mitt nummer? Innan har det liksom varit lite "hej hallå, kom och ta!"

2007-05-29 @ 00:24:07
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback