Men för fan..

Jag skulle snart kunna byta namn på den här bloggen till irritationsbloggen. Bara jag går utanför dörren verkar jag bli irri nuförtiden. Dessa känslostormar. Vad är det med mig? Klimakteriet redan?

Dagens topp tre-irritationer:

1. Mammor som inte har koll på sina nyfikna, små, retliga barn i klädaffärer där det finns folk som står i bh:n och provar en tröja. Folk=jag. Jag har varit med om det förr så jag var på min vakt. När jag kände att det lilla glinet försökte få upp dörren höll jag emot. Men istället kröp han ner på golvet och kikade under den. Jag ville sparka honom i ansiktet men gjorde inte det. Tyvärr.

2. Nej busschafförn, det blir INTE svalare i bussen för att man blåser på med varmluft istället för AC.

3. Jag ska dricka vin ikväll men jobbar imorgon. Börjar visserligen sent men det är ändå lite irriterande. Inte så att jag vill börja gråta som de andra två, men ändå lite irriterande på nåt sätt. Som en nagel i ögat eller en sten i skon.

Kommentarer:
Postat av: Zany

*krama*

Postat av: A.

Jag gillar den nya Sunstroke lika mycket som den gamla... Tycker det är kul! Gör de fel ska de få höra det. Och eftersom jag är för feg ser jag Le Blogg som ett utmärkt ställe att ge igen. Kankse lite samma sak här ? ;-)

2007-05-26 @ 11:02:31
URL: http://a-funderar.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback