Hej på er.

Alltså. Nu när två av mina Jönnekompisar också skaffat bloggar kommer vi inte ha nåt att prata om längre. Förstår ni det? Jag har tillräckliga problem med mina andra läsare som jag känner i det verkliga livet (eller ja, vad man nu ska kalla det). Man ringer/träffas för att man ska berätta nåt roligt/jobbigt/märkligt som ska hända eller har hänt och så möts man av ett: "Jaa, juust det ja. Det läste jag ju i din blogg." Det tar liksom udden av det hela lite grann. Men det ordnar sig nog. Det är ju faktiskt rätt kul ändå.

Kommentarer:
Postat av: zany

Vi får helt enkelt jobba på't. Dessutom, vi lyckades ju prata flera gånger förra veckan. PLUS bli karatefulla!!

Postat av: Christian

Men den personliga kontakten blir djupare och mer detaljerad än bloggen. Så visst är det skillnad.
Vi som "bara" är läsare landar i någon ovisshet om vad som egentligen hände under vinfyllan.
Ju!

2007-05-29 @ 09:06:18
URL: http://snowracer.se
Postat av: Ida

zany: Inte så dåligt ändå hörru :)
Christian: Visst är det så. Det går ju faktiskt inte att jämföra. Men ibland glömmer man bort sig och ska berätta nåt litet bara, och så vet personen redan det. Det har känts lite snopet ibland. Liksom! ;-)

2007-05-29 @ 12:15:43
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: björnen

Bloggen kan faktiskt fördjupa vänskapen eftersom det ibland är lättare att skriva än prata om en del saker. Fast det kan faktiskt vara ett litet problem ibland; det där med att man inte vet vem man har sagt/skrivit vad till...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback