GA.

Åhh, har jag sagt att jag älskar TV-links för att jag kan se sånt jag missar när jag jobbar.
Och har jag berättat att jag älskar Grey's Anatomy? Och musiken som är i Grey's Anatomy? Och alla karaktärerna utom Meredith i Grey's Anatomy? I så fall gör jag det nu.
Undra vad det är som gör att man känner så, man gråter ju till ungefär varannat avsnitt och känner hur det pirrar i magen när det är några som blir kära och varenda hångelscen i den där serien är ju tokhet.


Herregud Ida, det är en tv-serie. Skärpning. Tillbaka till det riktiga livet.

Kommentarer:
Postat av: jompa

varför gillar du inte meredith för?
ps. i senaste avsnittet jag såg så hade izzy och george på varandra på fyllan *fnizz*. ds

Postat av: guess who?

hej

2007-05-28 @ 23:18:31
URL: http://withasmile.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback