"Bättre eller sämre?"

Jag ångrade rätt mycket i morse att jag gick med på en tid hos optikern vid halv tio. Gäsp. Dessutom tog det bara tjugo minuter. Dessutom fick jag inga linser idag. Dessutom blir det snordyrt eftersom hon rekommenderade dygnet-runt-linser av silikon eftersom jag jobbar på sjukhuset där det är noll luftfuktighet, typ.

Men. Jag slipper ha glasögon en sommar till i alla fall.

Ikväll har jag en dejt. Tyvärr inte med killen från i lördags (meh, vem pratar hon nu om?) utan med storebror. Vi ska se Pirates-filmen i stans nya SF-filmstad som ligger åtta minuters promenad från där jag bor. Det är himla bra det.


Kommentarer:
Postat av: Mathias

Vad är det för fel på brillor nu då va va va?

2007-05-28 @ 19:14:32
Postat av: Ida

Jo, men jag tycker mina brillor är snygga faktiskt, men liksom du vet, när man ska hänga på beachen och så tänkte jag det vore skönt att slippa dom. Det är ju faktiskt så att man har nåt på näsan hela tiden och det börjar bli lite irriterande ibland. Liksom :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback