Där ser man.

Detta hittade jag på aftonbladet nyss. Det ska jag tänka på idag.
Punkt nummer 7 tänkte jag redan innan idag när jag vaknade runt tolv-snåret.

Singelns privilegier:  

Du kan spela favoritmusiken på högsta volym.
Du kan komma hem när du vill.
Du kan äta i sängen.
Du kan titta på favoritserien på tv och behöver inte titta på sport (om du inte vill).
Du har mer tid över för dina vänner och jobb.
Du kan flörta hej vilt utan att ha dåligt samvete.
Du har stor plats i sängen.
Du kan shoppa hur mycket du vill.
Du har mer plats i badrumsskåpet.
Du behöver inte irritera dig på att toalettlocket inte är nerfällt.
Du har mer plats i garderoben.
Du kan vara mer spontan och behöver inte anpassa dig efter någon.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback