Sol, svett och skratt. Och mycket vin.

Tre dagar i Göteborg med solsken, svett, skavsår, shopping och skratt. 
Åt godaste maten i fredags. Grekiskt och rödvin. Att traska runt på Linnégatan när det svalnat av var fint. Och att sitta på uteservering och dricka irish coffe var inte fel det heller. Men fy fan. Vad hade vi egentligen på Liseberg att göra i 32-gradig värme? Men jag vann i alla fall en elefant som jag döpte till Gottfrid.
Tog igen vätskeförlusten på kvällen genom kallt, vitt vin. Drog till Sticky fingers och jag blir lika fantastiskt förvånad varje gång över uteställen som inte spelar radiomusik. Blev helt glad när Superstar med Broder Daniel spelades till exempel. Hem med onda fötter och jag har nog aldrig åkt så mycket spårvagn under så kort tid någon gång. Eller så kändes det som evigheter varje gång eftersom det var så jävla varmt.

Skulle kunna skriva mycket mer men kontentan blir att det var varmt, roligt och underbart fint. Jag tycker om Göteborg så himla, himla mycket. Och mina vänner.

Särskrivning på Linnégatan
Snygga S i snygg  bil
Att jag alltid ska hålla på.. Var fick jag blomman ifrån egentligen? Minns inte.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback