Men suck.



I det här vädret ska jag sitta imorgon i ett hus nånstans i skogarna utanför Jönköping med en massa människor som jag inte känner. Nowhere to run, nowhere to hide. Fan, det kommer inte ens gå att ha kjol eller klänning på sig imorgon. Jag har inte ens orkat skaffa en liten blomma att ha i håret. Helt emot alla mina principer om hur midsommar ska vara. Och jordgubbarna kostade 69.90 kronor litern på Konsum. Jävla midsommarhelvete.

Fast jag är rätt säker på att jag kommer få hångla. Och så ska jag dricka vin. Så det ordnar sig nog.

Kommentarer:
Postat av: Christian

Lyllo. Själv har jag ett munsårshelvete.

Postat av: Johan

lite efter här men ändå:
du får missåmra i fbg nästa år, 10:-/litern kostade gubbsen inför missåmmar. nu går de på 30 pix?!?

2007-06-30 @ 16:58:26

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback