Jättefina juh.

Annars har jag inget särskilt kul att berätta.
Eller jo. Jag har ju börjat använda mina snordyra dygnetrunt-linser. Har haft dem i sedan i måndags. Känns bra faktiskt. Kunde gå med solglasögon idag utan att vara rädd att gå in i närmsta person eller lyktstolpe. Dessutom är det skönt att slippa känslan av att hela tiden ha nåt i ansiktet eller den där lilla kanten som man ser varje gång man sänker blicken.


Fina va? För ni ser dem väl?

Egentligen hade jag lovat en person att visa mig i bloggen idag med stora svenska flaggor målade på varje kind. Men jag bangade det. Tyvärr.

Kommentarer:
Postat av: PeterS

Att "fira" Sveriges nationaldag på jobbet i Norge blev lite av en upplevelse. Alla kära norrmän envisades med att stup i kvarten "gratulera med dagen" just bara därför att..
Det är lika bra att fastslå en gång för alla, norrmän är inte kloka! ;)

2007-06-07 @ 17:41:58
Postat av: Jens

Jag är djupt besviken, Ida, djupt besviken.. ;)

2007-06-07 @ 20:21:40
Postat av: A

Jag tycker du är sötare utan Svenskaflaggor på kinderna :-)

Postat av: Ida

PeterS: Haha, det där visste vi redan. Frågan är hur mycket av det som kommer smitta av sig till dig när du är färdig därborta ;)
Jens: Förlåt, förlåt, förlåt..
A: Näe, jag tror flaggorna hade varit pricken över i, men tack ändå ;)

2007-06-07 @ 23:02:10
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: PeterS

Haha, jag är sedan länge en förlorad själ så det kan bara bli bättre.. :P

2007-06-07 @ 23:47:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback