Christer i P3.

Jag har antagligen sagt det rätt många gånger förut, men jädrar vad jag tycker om Relationsrådet i Christer i P3.
Det är helt fantastiskt roligt, och ibland lite jobbigt eftersom de säger sådana sanningar som känns i magen. Och vilka problem folk har. Det är tydligen inte lättare att vara ihop med någon än att inte vara det. Allt löser sig ju inte bara för att man hittar någon. Istället hittar man en massa nya problem. Tydligen. I wouldn't know. Men det är otroligt roligt att lyssna på. Man tänker: "jaa, precis så skulle jag också göra. jag skulle verkligen bli den perfekta flickvännen." Eller så kan man skratta åt problemen. Som paret som precis skaffat en hundvalp. Hur gör man då när man ska ha sex? Kan den ta skada av att titta på? Eller ska man låsa ute den från sovrummet, då kommer den ju stå där och pipa istället. Tjejen i relationsrådet tyckte att det skulle kännas väldigt konstigt att behöva se en liten hundvalp i ögonen samtidigt som man har sex med någon. Killen sa att han inte skulle bry sig det minsta: "det är ju bara att köra på". Jag håller med henne. Och skrattar.

Kommentarer:
Postat av: a_nikkan

Jag håller med honom! :P

2007-06-14 @ 14:49:04
Postat av: Ida

Hahaha. Jag säger inget mer.

Postat av: Johan

Relationsrådet rullar!!!

2007-06-19 @ 23:42:53
URL: http://berander.spaces.live.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback