Lilla, lilla..

Åh, min lillasyster har blivit så stor!
Ringde hem igår för att prata lite med henne. Hon har övergivit sitt ordinarie sommarjobb som äggpackare hos den småäckliga äggbonden i hembyn för att istället avancera till Ica Kvantum i stan. Jag undrade lite hur det gick och om det var roligt. Till svar börjar hon prata om deras kassasystem och hur det fungerar och hur man gör när det är företagskunder och hur man gör med grönsakerna. "Jamen och så trycker man på "Grönt" och då väljer man till exempel P för palsternacka och ja.." "Vad duktig du är", sa jag då. Och jag menade det verkligen. Min lilla pluttlillasyster har blivit lite vuxen minsann tror jag. Dessutom är hon snygg.

Kommentarer:
Postat av: Christian

Visst är det förjävligt att yngre syskon ska vara snyggare än en själv.

Postat av: Ida

Christian: Det har jag inte påstått ;-)

2007-07-20 @ 10:07:48
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Ida

Eller jo, hon är ju faktiskt smalare än mig. Damn it.

2007-07-20 @ 10:08:16
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback