Fix och don.

Vilken produktiv dag. Trots att jag är ledig.
Började dagen med att gå till HSB-kontoret och beställa nytt porslin till mitt badrum. "Men det blir nog inte gjort nu under semestern..." Lata jävlar.
Sen köpte jag frukost, älska att bo mitt i stan, och drack sedan kaffe i ett par timmar. Sen, gott folk, tvättade jag mina fönster. Allihopa. Och jag har ett fönster mitt i vardagsrummet som är megastort. Sen städade jag mitt badrum grundligt och ordentligt. Tog till och med ut allt från badrumsskåpen och torkade rent. Och det vill inte säga lite det. Jag tycker det är jättekul med smink och andra tjejiga pryttlar men gillar inte att skylta med det för att inte verka ytlig och lite dum. Därför gömmer jag undan det. Staplar på hög längre och längre in i skåpen. Men nu är det ordning och reda igen. Sen städade jag lite rent allmänt resten av lägenheten samtidigt som jag spelade kent skithögt.
Ja, jag skulle faktiskt bli en bra fru en dag, det har jag alltid sagt... 
Resten av kvällen ska jag ligga på soffan och göra ingenting. Sånt gör faktiskt fruar också.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback