Det var det, det.

Det blev som sagt lite fest i lördags. Som slutade med ett sugmärke på min hals från någon som dök på mig på dansgolvet och jordens största ångest från min sida. Trots det faktum att vi ju som sagt inte är tillsammans. För det är vi ju inte. Typ. Ändå var jag tvungen att lipa en liten skvätt när jag kom hem mitt i natten. Varför stoppade jag inte det hela? Men det finns ju två olika håll att se saken på. Antingen hade jag inte gjort som jag gjorde om jag hade haft mer eller större känslor för honom, eller så visade ont-i-magen-ångesten att jag faktiskt tycker om honom rätt så mycket. Jag vet inte faktiskt. Och att skylla på att man var full, det hjälper fan inte och det gills liksom inte ens. Det är precis som att jag inte förstår var gränserna går, och så kanske det är. Jag är dum i huvudet helt enkelt.

Men vi har pratat, inte just exakt om det som hände i helgen, utan rent allmänt om hur det känns. Och jag kommer definitivt inte göra om det jag gjorde i lördags. Och trots cirkusen från helgen har vi idag haft en supermysig dag i ett soligt Gränna. Vi åt god mat i hamnen, promenerade och kikade på polkagrisar tillsammans med alla andra turister. Jag köpte en polkagris med smak av turkisk peppar. Den smakade skit.

Annars är det bara bra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback