Det är ju mitt i natten juh.

Ida byllefotofloggar klockan halv tre på natten just hemkommen från krogen. Fast utan det guldiga diademet. Det satte jag dit nu bara för att spexa lite. Lite full i fan kan man säga. Vad nu det innebär.



Reflektion nummer ett klockan halv tre på natten:
Efter Cypern måste jag nog bestämma mig om jag ska gå tillbaka till mörkt hår eller fortsätta på den lite ljusare linjen. Utväxten på detta ljus existerar knappt inte alls, vilket får mig att tänka på att jag faktiskt är ganska ljus egentligen. Men mina bruna ögon gör att jag kan vara både mörk och ljus. Tror jag. Fast jag har trivts i det ljusa nu. Det lutar åt att fortsätta på den linjen lite till. Öh, tror jag. Kanske.

Reflektion nummer två:
Jag har alltså en person som är ganska så kär i mig. Som bara skakar på huvudet när jag tittar på honom och som får gåshud när jag sniffar lite sådär vid halsen och säger att han doftar gott. Och vad gör man åt sånt? Tjae, inte vet jag. Kanske blir man lite småkär tillbaka. Jag vet inte faktiskt. Je ne sais pas. Som jag brukar säga.

Kvällens citat: "Min kompis Olof här, han står och jazzar från höften som John Travolta!"
Haha, kan inte sluta skratta... Ni skulle inte tro mig om jag berättade.

Kommentarer:
Postat av: Mort

Jag tycker att du är vackrast i ljusare hår.

2007-07-22 @ 13:22:40
Postat av: egon

du passar superbra i det ljusa, kör på det tycker jag :) och vad häääärligt att ha ngn som är kär i dig. det är det finaste som finns.

Postat av: Ida

Mort: Tack. Då skall jag överväga det. :)
egon: Lutar nog faktiskt åt att jag går tillbaka till det lite mer nu faktiskt. Räknar kallt med att det ska blekas lite till på Cypern, för här hemma lär det ju inte göra det iaf... Och jo, det känns fint att vara omtyckt. Jag bara väntar på att mitt pirr också ska komma. Men det gör det nog. Snart.

2007-07-23 @ 16:49:22
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback