Abrakadabra.

Vad gör man när alla man känner och umgås med jobbar när man själv är ledig och det regnar? Jo, man städar, tvättar, målar garderobsdörrar och kollar på film. Det är ungefär det jag gjort de här dagarna.
I förrgår såg jag en film jag längtat länge efter att se men det har bara inte blivit av. Nämligen Tim Burtons film Corps Bride där två av rösterna är Johnny Depp och Helena Bonham Carter. Och den var precis så cool som jag trodde.



Igår såg jag och ett par kompisar Harry Potter. Nu har jag inte läst böckerna och jag tror att jag bara sett två av de andra filmerna. Men jag tycker det är himla bra ändå. Lite halvtöntigt ibland men många av karaktärerna och en del detaljer i filmen är ju både riktigt häftiga och roliga.

Trots all maskering tyckte jag att Voldemort såg väldigt bekant ut på nåt vis. Var tvungen att kolla på imdb.com vem som spelade honom. Och jaha, det var ju Ralph Fiennes. Där ser man.

Kommentarer:
Postat av: zany

för övrigt. Tim burton rules! Efter Depp då. Så klart.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback