Post.

Det är liksom tisdag kväll i slutet av januari. Det händer inte så mycket här.

Jag kan dock berätta för er att jag innan helgen satte en liten klisterlapp vid mitt postfack där det står: Reklam? Nej tack.
Fast jag hade hellre velat att där stod nånting i stil med: Hörrudu din förbannade ungjävel (på söndagarna är det en ungjävel) eller postgubbe, kom nu för fan inte här och lägg en massa jävla sopor i mitt postfack!

Men i alla fall.
Idag upptäckte jag hur befriande det faktiskt var! Har knappt ingen post alls att bära in nu, max ett eller två kuvert.

Ja, så nu är det helt okej att skicka era kärleksbrev och friarbrev till mig igen. Alla de andra har ju såklart kommit bort bland all reklam tidigare.


Kommentarer:
Postat av: Mathias

Haha. Du kommer hata mig för den här:
Men Ida, reklamen är inga sopor. Den ska i PAPPERSÅTERVINNINGEN. :p

2007-01-31 @ 06:42:20
Postat av: A.

Ah. Det är därför jag trott att jag inte får några kärleksbrev... :-)

Postat av: Peter

Tænk på de stackars ungjævlarna som måste dela ut all den førbannade reklamen och delvis får betalt på provision. Been there, done that...

2007-01-31 @ 14:10:22
Postat av: Ida

Mathias: Jaamen det är ju också SKRÄP! :)

A: Jag vet! Fatta vad lurad man har blivit. Sätt på en sån lapp på din postlåda också så blir vi nog gifta snart, A. :)

Peter: Usch! Näe, jag gillar inte dom barnen.. Måste finnas något bättre och finare för världen som de kan tjäna extra pengar på.

2007-01-31 @ 14:22:57
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: A

Nu är lappen uppe... Är det bara att vänta då?

2007-02-01 @ 14:58:54
URL: http://a-funderar.blogspot.com
Postat av: Anonym

På tal om ngt helt annat:
http://www.youtube.com/watch?v=OVuThTHUofk

det gjordes bättre schlager förut. punkt!

2007-02-01 @ 21:38:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback