Grr.

Varför låtsas jag ibland inte veta om saker som jag egentligen vet?
Som att det inte alltid går att vila sig pigg. Ibland går det bra, oftast inte egentligen. Det är bara inbillning. Jag håller på att förfalla.
Igår sov jag lite när jag kom hem i vanlig ordning, det måste jag göra, annars fungerar jag inte som en normal människa. Typ en halvtimma. Lagom.
Sen pysslade jag med en massa annat. Blev påmind om att Kommissarie Lynley skulle börja snart. Härligt, tänkte jag, och placerade mig med en filt i soffan. Och vad tror ni händer? Jo. Jag somnar. Tio minuter in i avsnittet somnar jag och sover tills det är slut. Fick alltså aldrig reda på vem mördaren var. Otroligt irriterande. Dessutom är jag inte särskilt mycket piggare idag.

Jag måste börja träna. Kan någon bara sparka mig i baken?

Kommentarer:
Postat av: Johanna

Jag sparkar dig i baken om du sparkar mig!

2007-01-04 @ 10:11:39
Postat av: anna-panna

jag har en bättre lösning. Lite sprit i morgon fredag piggar upp de allra tröttaste (eg. anna-panna)

2007-01-04 @ 12:54:06
Postat av: Jens

Men gud så dåligt, skärp dig för fan! ;)

Det var Hester.

2007-01-04 @ 13:27:29
Postat av: Ida

Johanna: Fan, vi skulle bott närmare varandra.

anna-panna: Du, det vore nåt det.. Jag hör av mig!

Jens: Åhh, men jag vet! Hälsa Hester det. ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback