Film och sånt.

Och så lite populärkultur.

Satt för bara någon dag sedan och funderade på vad den mycket duktige och snygge skådespelaren
Christian Bale har för sig nu för tiden. Efter Batman Begins har det varit ganska tyst. Men det finns en film där han är med, The Prestige. Verkar lite halvskum, fast också rätt bra.


I veckan ska jag och ett par kamrater gå och se Little Miss Sunshine. Verkar också bra. Och min favvo Steve Carrel är ju med dessutom.


Och!
Jag tycker lite synd om er som förra helgen missade att Tusenbröder - Återkomsten gick på SVT. Tycker även synd om er som missade tv-avsnitten som gick för några år sedan. Det är något utav det bästa som sänts på reklamfri public-servicekanal och det är just sådant som gör att jag gladerligen betalar tv-licens numera. Jag har alla avsnitt, plus filmen, på dvd. Yeah.

Kommentarer:
Postat av: Ulrika

Låna Tusenbröder? ;) Har missat nästan allt... kanske ska se Sunshinefilmen i morr'n med Fnula.

2007-01-13 @ 23:21:19
Postat av: Fnula

Fast först skulle vi ju se "Capote"? Men just nu blev nedl...hmm...hyrningen av "Little Miss Sunshine" klar. Vilken är bäst? Nån som vet? Jag tycker "The Prestige" verkar cool också. Den får jag också hyra. Trollkarlar e skojigt.

Postat av: Anna

Jag vill oxå se Little Miss Sunshine. Du får rapportera efter den!

2007-01-14 @ 08:53:49
URL: http://minialp.blogspot.com
Postat av: Ida

Ulrika: Jaoo, fast jag har två kompisar som ska låna före. Så poppis är det vettu :) Och du får säga till sen vad ni tyckte om Little miss sunshine sen då.

Fnula: Just det, Capote är ju också en film man vill se. Det är mycket nu... Sen, när jag får min nya dator, ska jag också ladd...hyra mycket film.

Anna: Det ska jag!

2007-01-14 @ 19:25:08
URL: http://sunstroke.blogg.se
Postat av: Jenny

Sunshinefilmen är great! Jag var skeptisk, men den var faktiskt riktigt bra.

2007-01-15 @ 15:01:29
URL: http://jagjenny.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback