The worrying kind.

Men herregud så bra de var! Och Ola Salo är så jäkla snygg!
18932-353


Eftersom det är en jobbarhelg hade jag inga direkta planer alls den här helgen (förutom igår då förstås) och det har varit rätt skönt.
Kollade på Rovdjuret som gick på TV6 ikväll. Minns att jag låg bakom soffan och smygkollade på den när mina två äldre brorsor lånat den av nån kompis. Vad kan jag ha varit? Sju, åtta kanske. Fy faan vilken vidrig film. Inte konstigt att man är som man är..

Förresten är det väldigt konstigt att tänka sig att snubben i en film som Rovdjuret, eller Junior (filmen där Schwarzenegger blir gravid), är guvernör. I USA då förstås. Det är bara där det kan vara på det viset.  

Huvva!

Kommentarer:
Postat av: Joooonas

Ida!!

I'm here, hur är läget? Det var verkligen inte igår. Kom du ihåg våra luncher på sjukhuscafeterian? ;-)

KRAM!

Postat av: Ida

Joooonas: Jaa! Hejhejhej. Fler och fler från det gamla Wernamo ser ut att hitta hit. KUL!

2007-02-12 @ 12:47:49
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback