Måndag igen.

Haha. Detta är en bild från den kvällen i somras då jag träffade mannen första gången. Jag förstår varför han föll. Vem skulle inte göra det?



Just nu sitter jag i föräldrarnas hus och väntar på att få se Winnerbäck i Växjö idag. Och pussa lite på brorsonen. Min adventshelg var annars alldeles utmärkt. I lördags steg jag upp 08:55 för att titta på julkalendern, sen somnade jag om. Den var inte så jättebra. Den enda bra julkalendern som finns är denna: http://oioioi.se.
På kvällen blev det utgång med mysig julförfest hos H med glögg och annat. Och för en gångs skull var det inte en tjejförfest utan det blandades även upp med ett par killar. Mycket trevligt. Jag hade kul i alla fall. Kanske för att jag och min päronkonjak var ganska tajta. Men ändå.  

Kommentarer:
Postat av: Christian

Om det är mojito i glaset så förstår jag varför.

Postat av: Ida

Tyvärr inte. Jag skulle kunna gissa på nånting med apple sour i. Attans.

2007-12-03 @ 13:39:16
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback