Mallis.

Tjafset från juldagen sitter fortfarande som en nagel i ögat, en sten i foten och så vidare. Jag blir arg bara jag tänker på det. Därför ska jag försöka sluta med det. Men det stör mig att det påverkar mig för egentligen är det bara att koppla bort.

För att få tankarna på annat håll "råkade" jag och mannen boka resa till min 25-årsdag i maj. Och ja, jag veeet att jag sagt ganska många gånger att jag ju varit vid Medelhavet så många gånger och att jag nu egentligen vill åka till storstäder i Europa och annat. Men solen liksom. Inget slår solen och 14 km sandstrand. Möjligtvis New York i så fall. Men det får bli nästa gång. Ärligt, jag lovar. Men den här gången har jag faktiskt tänkt åka in till Palma stad och titta på katedralen ("Curare - bedövningsmedel. Snabbverkande") och shoppa. Men jag ska också dricka rosa, fluffiga drinkar. Yeah.

 Mallis ballis, weey.

Kommentarer:
Postat av: A

Alltid stort att läsa någon som citerar Jönssonligan... ;-)

Postat av: Ida

Svensk kvalité när det är som bäst :)

2007-12-27 @ 14:58:15
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback