Freitag.

Äntligen fredag!

Jag har varit ledig många helger i rad nu så istället har jag fått jobba fulla veckor utan någon ledig dag alls. Jobbigt faktiskt. Men de flesta julklapparna är färdiga i alla fall. Känns bra. Är nöjd.

Igår blev jag helbrunett igen. Känns faktiskt lite ovant trots att det så här jag brukar se ut. Men en sorglig sak är att min frisör som jag är så kär i ska sluta. Buhu. Jag som äntligen hade hittat någon som fattar hur man menar, kommer med förslag, är duktig och dessutom är supertrevlig. Vad ska jag göra nu? Hon är ju världens bästa. Som när hon säger: "Du är en såndär som man ser fram emot att träffa under dagen. När jag ser att Ida är inbokad så hoppas jag att det är du. Det är såna kunder man kommer sakna."

Brudarna ska på afterwork idag. Och jag tillhör ju brudarna. Men jag ska bli hämtar från jobbet av mannen och sedan ska vi åka ett julklappsärende. Men jag vill ju också dricka vin mitt på eftermiddagen. Jag kanske får släpa med honom dit. Eventuellt. Kanske. Eller så åker vi hem till mig och jag somnar i soffan till På spåret. Igen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback