Folk är inte kloka.

I övrigt, en ganska dum grej. Det råkar nu vara så att min man är en väldigt lång man. Nämligen upp emot 197 eller 198 cm. Detta resulterar i att folk ibland känner ett behov av att kommentera det. Särskilt när de är fulla. Men ibland räcker det med att de är dumma i huvudet. När vi stod och drack glögg i godan ro gick det förbi en tant som sa: "Ja, ta du och drick glögg så blir du kanske lite längre, höhö." 

Say what? Mannen var millisekunder från att säga: "Ja, ta du lite glögg du med så kanske du blir mindre tjock." Det är ju egentligen samma sak. Egentligen. Ja, nu känner väl varken han eller jag att en lång längd är något att försvara, det är ju fint att vara lång och ståtlig och jag tycker det är rätt gött att ha en lång man. Men bara att man säger så över huvudtaget är ju lite konstigt. Ju.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Såg du SSSDL? Eller, vad fan, jag menar På spåret. Ibland går fingrarna snabbare än hjärnan. Jag tror det kallas reflexer. Somnade du? :)

2007-12-21 @ 22:16:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback