Bra helg. Igen.

Det senaste halvåret har jag tyckt att helgerna bara blivit bättre och bättre och roligare och roligare. Tänker att det här var den bästa helgen på länge! efter varje gång. Hur bra kan det bli egentligen? Jag vet inte. Men den här helgen har faktiskt varit grymt bra.

Mys med mannen i fredags med restaurangbesök. Inte dumt alls. Dessutom är han hemskt klipsk min man, liksom jag (host, host), så vi var grymma ihop när vi kollade på På spåret sen. Och ja, jag somnade på slutet. 

Utgång med tjejerna på lördagen. Drack päronlikör och flirtade lite lagom mycket på dansgolvet. Det är inte lätt att ha varit singel hela sitt liv och nu helt plötsligt inte längre. Så jag tog bort killens hand från höften två gånger men kände mig nöjd över att han stod bakom mig när vakten tog ut en bråkstake och samtidigt knuffade mig med sin armbåge så jag flög som en liten vante. Killen tog emot mig som en gentleman och frågade om jag var okej. Men herregud, att det alltid är vakterna man får en smäll av när det blir bråk och aldrig själva bråkstaken. Det har hänt mig flera gånger! Bredaxlade jäkla biffar med snoppstorlekskomplex... Eller nåt.

Som sagt. Bra helg. And many more to come.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback