Nänä.

Jag är rätt seg ibland. Lite bakåtsträvande. Men jag tycker det är bra. Som när msn blev så himla poppis. Jag stannade kvar vid icq. Det funkade ju alldeles utmärkt. För det mesta hade folk båda sorterna så jag klarade ju mig liksom. Till slut började folk tjata. "Har du msn eller?" Visserligen blev man av med ganska många puckon genom att svara: "Nej, jag har bara icq", men en del försvann på riktigt. Till slut var det någon som lyckades övertala mig, minns inte vem, så icq fick försvinna. Men nu fan börjas det igen. "Har du Facebook eller?" "Nej." "Skaffa det då." Och folk som känner mig vet hur jag blir när någon försöker säga åt mig vad jag ska göra. Jag gör tvärtemot. Mycket moget, men sån är jag. Så jag skaffade Facebook, men jag tänker inte använda det. Ha! Där fick ni.

Kommentarer:
Postat av: Mathias

Det kallas konservativ men det är inte så tufft att vara det i dagens märkliga samhälle. Jag är mycket konservativ. Det kanske inte var bättre förr men det var iaf... förr.

2007-08-10 @ 17:03:33
Postat av: Ulrika

ÄSch Ida du kommer snart bli helt hooked som jag... det går inte att står emot och det är jättekul att hooka upp med kreti och pleti..

2007-08-12 @ 18:18:40
Postat av: Ida

Mathias: Jo jag vet.. Och det är bra, du vet precis hur jag menar :)
Ulrika: Det är faktiskt nästan alldeles säkert, men jag väntar lite ändå. Är lite konstig på det viset ;-)

Postat av: Dennis

Äh, skit i kategoriseringarna. att vara konservativ är dessutom någonting annat, någon måtta får det vara med ord-inflationen.
jag fattar precis hur du menar, är likadan, tvångsmässigt medryckt men samtidigt ganska förundrad
och anti när hyper blir automatiserade. ;o)
tadaa!

2007-08-13 @ 11:56:38
URL: http://soyyo.bloggagratis.se
Postat av: Annika

Åh, jag är likadan med massa saker. Som foppatofflor, fyfan va fula de är (men jag vill sjukt gärna ha ett par orange:a). Däremot kommer det väl dröja till nästa år då de reas ut och ligger i topp på utelistorna innan jag fått tummen ur och köpt mig ett par.
Våga vara bakåtsträvare! heja!

2007-08-14 @ 14:14:17
Postat av: Ida

Annika: Haha. De är sjukt fula. Och jag vill inte ha ett par såna. Skulle hellre skjuta mig själv. Typ :)

2007-08-15 @ 07:44:49
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback