Bråka inte med mig idag.

Nej! Bara för att man är på genomresa till fucking Ullared går det inte för sig att försöka träffa en sjuksköterska fortare. Och nej, jag har ingen pincett hos mig som du kan låna och förresten hade det varit döäckligt så jag hade inte ens lånat ut den. Har du pillat in en bit tops i örat får du fanimej köpa dig en egen pincett i Ullared och dra ut det med. De är säkert billiga där för snål verkar du vara med som inte ville betala åttio kronor för ett sjuksköterskebesök hos en sköterska som kom ner flera våningar bara för din skull för att dra ut något du själv orsakat.

Jag avskyr människor.

Kommentarer:
Postat av: Nattugglan

Hihi, du skulle jobbat med mig istället, jag bjöd på muffins med äppelrasp och mandelmassa i natt =)

2007-08-26 @ 15:27:39
Postat av: zany

Som chandler säger till joey: when the quetip meets resistens. Stop!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback