The Holiday.

Jag gillar mina filmkvällar med mig själv. Man kan ligga lite hur man vill, ha på sig vad man vill, käka popcorn i sängen om man vill och gråta hur mycket man vill.


Och jag brukar alltid säga att jag inte gillar så kallade chick-flicks utan hellre ser killfilmer med lite action och äventyr i. Men så fort det är en romantisk komedi med brittiska skådespelare så ska man vakna till lite. Det är en vääldig skillnad. Igår såg jag The Holiday. My God vad bra den var. Jag fick lite ont i magen på en del ställen, blev jätteglad på en del ställen och lipade lite från och till.


Sen såg jag Efter bröllopet också, men njae..

Kommentarer:
Postat av: Ulrika

Men the Holiday suger ju Ida! Såg den på Gotlandsbåten förrförra veckan..

Men "efter bröllopet" där snacakr vi filM!

2007-04-22 @ 16:54:32
Postat av: Ida

Ulrika: Jajaja, men jag var liksom alldeles ensam hemma med mitt täcke och var lite kärlekskrank som vanligt. Just där och då var den filmen jättebra. På en Gotlandsfärja hade jag säkert tyckt den var jättefjantig :)
Jodå, Efter bröllopet var bra. Danska produktioner är ju oftast det, och Lassgård är ju grym.

Postat av: Maza

Såg också The Holiday igår, för andra gången. Söt!!
Men hur kunde du ge Efter Bröllopet ett "njae"? Jag lipade hysteriskt hela filmen typ =)

2007-04-22 @ 22:09:43
URL: http://mazamazamaza.blogspot.com
Postat av: a_nikkan

Jag tyckte också om The Holiday, den var mysig! Blev lite paff att min sambo valde den när vi skulle hyra bara.. men han verkar ha en sisådär 15% bög i sig har jag kommit på ;-)

2007-04-23 @ 08:26:40
Postat av: Ida

Maza: Jo, jag vet. Fast jag var liksom inte på det humöret precis då. Men jag förstår att det är en bra film egentligen, om man nu kan säga så.

a_nikkan: Haha, vad gulligt.

2007-04-23 @ 12:23:18
URL: http://sunstroke.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback